XII Fòrum d'Actualització en Dret Local

La Càtedra d'Estudis Jurídics Locals Màrius Viadel i Martín i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT) de la Universitat Rovira i Virgili (URV), amb la col·laboració de l'Ajuntament de La Pobla de Mafumet, la Diputació de Tarragona, el Departament de Dret Públic, la Facultat de Ciències Jurídiques i la Fundació URV (FURV) i organitzen per al curs acadèmic 2020-2021 la XII edició del Fòrum d'Actualització en Dret Local. Seminari de Dret Local Manuel Ballbé Mallol del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre, amb el suport de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM), la Federació de Municipis de Catalunya (FMC), el Consell de Col·legis de Secretaris, Interventors i Tresorers d'Administració Local (CSITAL), l'Ajuntament de Tortosa i el Servei d'Incineració de Residus Urbans S.A. (SIRUSA).

El Fòrum d'Actualització en Dret Local, s'inicià el curs acadèmic 2009-2010, incorpora la V edició de les Jornada de Medi Ambient i Ens Locals, organitzada pel CEDAT, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Horari i preu

•     del 25/03/2021 al 08/07/2021
  •     25/03, 22/04, 20/05, 17/06 i 8/07 de 9.30 a 14.30 h
  •     Modalitat: virtual via Moodle
  •     Hores: 25
  •     Preu: 175 €

TEMARI DEL CURS

- 1a. jornada. Inauguració, dijous, 25 de març de 2021
L'urbanisme a Catalunya
- 2a. jornada. Dijous, 22 d'abril de 2021
Els òrgans i acords dels ens locals
- 3a. jornada. Dijous, 20 de maig de 2021
Les disposicions de caràcter general locals
- 4ª jornada. Dijous, 17 de juny de 2021
L'impacte de la COVID-19 als ens locals
- 5a. jornada. Cloenda. Dijous, 8 de juliol de 2021
IV Jornada de Medi ambient i ens locals. El règim jurídic de les costes

Destinataris:

• Secretaris, Interventors i Tresorers d'administració local.
  • Tècnics d'administració general i tècnics d'administració especial i personal al servei de l'Ajuntament de Reus, de la Diputació de Tarragona, dels consells comarcals, d'altres administracions locals i de llurs ens instrumentals públics i privats.
  • Professionals en exercici lliure o dependent, relacionats amb el món local.
  • Estudiants de grau i postgrau de la URV, en general, de la Facultat de Ciències Jurídiques, en particular i d'altres universitats.

Sol·licituds:

Observacions:

Per més informació cliqueu a la imatge: