Actualitat: Xifres oficials de població municipal de la província de Tarragona a 01/01/2012

L'Institut Nacional d'Estadística (INE) ha aprovat les xifres oficials de població referides a 1 de gener de 2012. Per Reial Decret 1697/2012, de 21 de desembre, es declaren oficials les xifres de població i es publica un resum per províncies, comunitats autònomes i ciutats de Ceuta i Melilla.

Annexem aquí la relació detallada pels municipis de Tarragona amb la xifra oficial aprovada, desprès del procés de revisió anual dels totals de població per cada municipi.

Índex:

1. Xifres oficials per totals d'habitants

2. Xifres oficials per municipi alfabètic

3. Comparativa anys 2012-2011 per municipi

4. Comparativa anys 2012-2011 per increment de població

5. Comparativa anys 2012-2011 per comarques

Font: Institut Nacional d'Estadística

(Trobareu els documents relacionats a l'índex com a arxius adjunts en la zona d'informació annexa)

dissabte
desembre 05, 2020