Actualitat: Conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, les diputacions de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona, l'ACM i la FMC, per al desenvolupament del Pla Extraordinari d'Assistència Financera Local

(S'han publicat els Decrets de lliurament de l'import dels drets de cobrament de les subvencions cedides pels ens locals a la Diputació de Tarragona, en el marc del Conveni de col.laboració entre la Generalitat de Catalunya i les Diputacions per al desenvolupament del Pla Extraordinari d'Assistència Financera Local. Els esmentats decrets s'han publicat a la seu electrònica de la Diputació de Tarragona. Trobareu l'enllaç com a URL adjunta a la zona d'informació annexa).

Descripció: Conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, les Diputacions de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona, l'Associació Catalana de Municipis i comarques i la  Federació de Municipis de Catalunya, per al desenvolupament del Pla Extraordinari d'Assistència Financera Local.

Objecte:  La col·laboració entre la Generalitat de Catalunya i les diputacions provincials catalanes, amb l'acord de les entitats municipalistes, per al desenvolupament d'un Pla Extraordinari d'Assistència Financera Local per a subvenir a les necessitats financeres dels ens locals, derivades dels deutes justificats prèviament pels ens locals que han esdevingut reconeguts per la Generalitat de Catalunya i que resulten pendents de pagament en l'actualitat.

Publicació: BOPT núm. 59 de 10 de març de 2012 i DOGC núm. 6096 de 27 de març de 2012.

(Podeu trobar el text complet del conveni a la URL de la seu electrònica adjunta  a la zona d'informació annexa).

dimecres
novembre 25, 2020