Subvenció: ORDRE EMO/206/2013, per la qual s'estableixen les bases de subvencions per a la realització d'actuacions de foment de l'ocupació, amb persones perceptores de prestacions d'atur, i s'obre la convocatòria per a l'any 2013

Descripció: ORDRE EMO/206/2013, de 2 de setembre, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a la realització d'actuacions de foment de l'ocupació, mitjançant programes de col·laboració social en administracions públiques, amb persones perceptores de prestacions d'atur, i s'obre la convocatòria per a l'any 2013.

Objecte: Obrir la convocatòria i aprovar les bases reguladores que consten a l'annex 1 d'aquesta Ordre per a l'atorgament d'ajuts a les administracions locals que realitzin programes de col·laboració social amb persones treballadores majors de 45 anys perceptores de subsidis d'atur, previstos al Reial decret 1445/1982, de 25 de juny.

Beneficiaris: Podran ser beneficiaris/àries:

a) Els ajuntaments de Catalunya, amb una població igual o inferior a 50.000 habitants que es relacionen a l'annex 2 o els seus organismes autònoms o entitats amb competència en matèria de polítiques actives d'ocupació, desenvolupament local i de promoció de l'ocupació dependents o vinculades a aquells, en cas que l'ajuntament no presenti la sol·licitud en aquesta convocatòria.

b) Els consells comarcals.

Terminis: El termini de presentació de sol·licituds de subvencionsés del 9 al 23 de setembre, ambdós inclosos.

Publicació oficial: DOGC núm. 6246, de 5 de novembre de 2012.

Òrgan gestor: Departament d'Empresa i Ocupació.

(A la zona d'informació annexa trobareu l'enllaç a l'Ordre)
.

dijous