Subvenció: ORDRE EMO/339/2013, que aprova les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a ens locals de Catalunya per al desenvolupament de plans de foment territorial del turisme, i s'obre la convocatòria anticipada per a l'any 2014

Descripció: ORDRE EMO/339/2013, de 23 de desembre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a ens locals de Catalunya per al desenvolupament de plans de foment territorial del turisme, i s'obre la convocatòria anticipada per a l'any 2014.

Objecte: Regular la concessió de subvencions a ens locals per al desenvolupament de plans de foment territorial del turisme.

Beneficiaris: Poden ser beneficiaris d'aquests ajuts els ajuntaments i ens vinculats o dependents, sigui de forma agrupada o consorciada, els consells comarcals, els consorcis locals, els ens de gestió locals, les entitats metropolitanes, les entitats municipals descentralitzades i les mancomunitats.

Terminis: El termini de presentació de sol·licituds és de 45 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta Ordre al DOGC.

Publicació oficial: DOGC núm. 6531, de 31 de desembre de 2013.

Òrgan gestor: Departament d'Empresa i Ocupació.

(A la zona d'informació annexa trobareu l'enllaç a l'Ordre)
.

desembre 15, 2019