Actualitat: Circular 14/2013 de la FEMP, sobre l'ordenança tipus per a l'exercici d'activitats comercials minoristes i prestació de determinats serveis

Objecte:  La Junta de Govern de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, en la seva sessió del passat 25 de juny, va aprovar l'Ordenança Tipus per a l'exercici d'activitats comercials minoristes i prestació de determinats serveis que pretén dotar als governs locals d'un instrument que els ajudi a adaptar les seves normes de control i intervenció municipal als requisits de liberalització del comerç i als d'Administració electrònica i simplificació administrativa, contemplats en la Llei 12/2012, de 26 de desembre, de Liberalització del Comerç i determinats serveis.

Font: Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP).

(Disposeu del text complet de la Circular, i del modle d'ordenança tipus, a través de la URL adjunta que hi ha a la zona d'informació annexa).

desembre 15, 2019