Actualitat: ACTIO - Ja podeu sol·licitar l'assistència d'administració digital local

Des d'ahir podeu sol·licitar la nova assistència d'administració digital local- ACTIO que posa en marxa la Unitat de Secretaria i Intervenció Municipal del Servei d'Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona.

ACTIO és una plataforma de serveis tecnològics, desenvolupada per la Diputació de Tarragona, destinada als ens locals perquè aquests puguin tramitar de forma electrònica els procediments i ajudar-los en l'acompliment dels requeriments normatius.

Aquesta assistència es presta d'acord a les condicions que podeu trobar a la seu electrònica de la Diputació de Tarragona a través del següent enllaç: https://seuelectronica.dipta.cat/cartera-de-serveis/-/tramitaservice/action/showServei/8004330008/DIP45_MINIS_00001?p_auth=C9bAGPpW

Si necessiteu més informació us podeu posar en contacte amb sam.actio@dipta.cat, o bé a través del número de telèfon 977 296 687.

dimecres
desembre 13, 2017