Actualitat: Assistència en l'exercici de la funció interventora (MFI)

L'Assistència als ens locals per l'assessorament tècnic en l'execució de l'exercici de la funció interventora, d'acord amb la legislació vigent inclou:

- assistència en la implementació d'un sistema informàtic per a l'exercici de la funció interventora i assistència en l'ús i manteniment del programari.
- assistència en la formació i en l'ús de l'eina "Mòdul de la funció Interventora (MFI)".

Modalitats de prestació del servei:

1. Ens locals integrats amb la plataforma d'administració digital ACTIO

Descripció: Prèvia sol·licitud de la prestació de l'assistència, a aquells municipis que ja disposin de la Plataforma de tramitació digital ACTIO, se'ls integrarà automàticament el mòdul de funció interventora en la plataforma ACTIO.

2. Ens locals NO integrats amb la plataforma d'administració digital ACTIO

Descripció: Prèvia sol·licitud de la prestació de l'assistència, se'ls facilitarà l'accés al mòdul de funció interventora.

Observacions:

Com se sol·licita:

A través de la seu electrònica de la Diputació de Tarragona Tràmits online, i haurà de ser presentada per:

- Els/Les alcaldes/esses o presidents/tes dels ens locals.

Requisits obligatoris:

- Presentar la sol·licitud signada
-Aportar la documentació requerida
- Aportar el document de les condicions i designació dels rols signat

dimarts
setembre 17, 2019