Actualitat: Assistència en la redacció d'informes tècnics en matèria de seguretat contra incendis i evacuació

Els edificis municipals, al igual que els privats, estan obligats a complir les normatives que els afecten en funció del seu ús.

Aquesta normativa va des de les instal.lacions que hi pugui haver en un edifici, ja sigui  elèctrica, climatització, gas, etc, fins a la normativa específica per a un ús determinat.   Entre tota aquesta normativa hi trobem la que fa referència a la seguretat contra incendis i evacuació, destinada a protegir els ocupants d'un edifici davant qualsevol emergència plantejada que els pugui afectar.

Les llars d'infants, els centres de dia, els centres polivalents, els pavellons esportius, etc, són alguns dels edificis municipals que sovint trobem i que molts cops no compleixen les mesures de seguretat contra incendis i evacuació, amb el perill que això comporta per als seus ocupants i la responsabilitat que suposa per al titular.

Des de la Unitat d'Arquitectura Municipal oferim el servei de redacció d'informes per a conèixer el grau de compliment de la normativa en matèria de seguretat contra incendis i evacuació i, a partir d'aquí, trobar la millor solució per a resoldre les mancances que es poguessin detectar.

Per a qualsevol aclariment, podeu contactar amb el 977.29.66.43.

desembre 08, 2019
27-11-19 12:11:00 CET - 09-12-19 13:11:00 CET