Actualitat: Justificació d'actuacions municipals Pacte d'estat contra la violència de gènere

El passat 30 de setembre va finalitzar el termini establert per la Secretaria d'Estat d'Igualtat per a la justificació dels projectes i actuacions municipals que tinguin com a finalitat el desenvolupament de les mesures del Pacte d'Estat en matèria de violència de gènere, i per diferents mootius alguns ajuntaments no han complert amb aquesta obligació. Per aquesta raó, la Secretaria d'Estat d'Igualtat sol·licitarà la presentació de la justificació dels fons als ajuntaments que no ho hagin fet, i informarà de les conseqüències derivades de la seva no presentació.

A fi de facilitar la resposta d'aquells ajuntaments que no han remès els certificats i informes als quals fa referència el text de la Resolució de 4 de desembre de 2018, la Secretaria d'Estat d'Igualtat  informa que els ajuntaments han de presentar la justificació encara que no hagin executat els fons  a través de registre electrònic o qualsevol mitjà previst en la Llei de Procediment Administratiu.

Al següent link trobareu la informació necessària per poder realitzar els tràmits corresponents:

dijous
desembre 03, 2020