Actualitat: Oficina d'Informació sobre la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local (FEMP) - noves consultes-

La Federació Espanyola de Municipis i Províncies ha creat una Oficina d'Informació a través de la qual gestionar totes aquelles consultes que generi, de manera particular en els seus primers mesos de vigència, l'aplicació pràctica de la Llei de Racionaització i Sostenibilitat de l'Administració Local.

En l'apartat "Consultes formulades a la FEMP sobre la Llei 27/2013", es poden consultar els documents de preguntes i respostes més freqüents rebudes i gestionades en l'Oficina d'Informació sobre la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local (LRSAL).

Font: Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP)

(Disposeu de les consultes sobre la Llei de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local a través de l'enllaç adjunt a la zona d'informació annexa).

desembre 15, 2019