Actualitat: Presentació de la nova "Guia per dissenyar i executar processos participatius en l’àmbit municipal"

Des de la Secretaria de Transparència i Govern Obert de la Generalitat de Catalunya ens plau fer-vos arribar la invitació i programa de l'acte de presentació de la nova "Guia per dissenyar i executar processos participatius en l'àmbit municipal", que comptarà amb la presència de l'Honorable Senyor Raül Romeva, conseller d'Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència i que tindrà lloc el proper dia 24 de març de 10 a 12h a la seu de la Escola d'Administració Pública de Catalunya a Barcelona (C/Girona 20).

L'acte inclourà també la conferència "Governs que no caminen sols. Incorporant la ciutadania en l'acció pública" de l'autor de la guia, el Dr. Joaquim Brugué, i l'exposició de 3 casos en l'àmbit local.

Ens plauria poder comptar amb la vostra assistència, així com la d'aquelles persones del vostre consistori a qui considereu per fer extensiva aquesta invitació.

Observacions:

Per últim, en el següent enllaç  trobareu més informació i accés al formulari d'inscripcions.

dijous
juliol 20, 2017