Actualitat: Publicació de la Guia de Serveis per a Ajuntaments i Ens locals de la Diputació de Tarragona

Com ja sabeu, a la Diputació de Tarragona, a través de les nostres Àrees i Unitats, oferim diversos recursos (serveis, assistències i subvencions) als ajuntaments i consells comarcals, amb l'objectiu d'ajudar-los a complir el seu compromís amb els ciutadans.

Per tal que pugueu conèixer amb més detall tots aquests recursos, i que això us permeti utilitzar-los amb agilitat, hem creat la "Guia de Serveis per a Ajuntaments i Ens locals". Es tracta d'un nou espai al web corporatiu de la Diputació on els trobareu organitzats de manera intuïtiva, buscant allò que necessiteu per temàtica o funcionalitat. A més, la nova guia us permetrà conèixer, a simple vista, el calendari de tramitació de cada servei i us conduirà a la Seu Electrònica quan necessiteu efectuar el tràmit.

La "Guia de Serveis per a Ajuntaments i Ens locals" està pensada per ser utilitzada pels empleats públics o càrrecs electes dels ens locals. Per accedir-hi, només cal que entreu al web www.dipta.cat i cliqueu al bàner de la Guia o bé aneu directament a http://www.dipta.cat/ca/guia-de-serveis-ajuntaments-i-altres-ens-locals

Esperem que aquesta Guia de Serveis per a Ajuntaments i Ens locals us resulti útil i faciliti la vostra feina. Estarem molt agraïts de rebre els vostres suggeriments i apreciacions per tal de millorar-la i adaptar-la encara més a les vostres necessitats.

Comunicació

Àrea de Presidència i Planificació