Formació: IX Fòrum d'actualització en dret Local

Descripció:

El Departament de Dret Públic i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT) de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Diputació de Tarragona, mitjançant la Càtedra d'Estudis Jurídics Locals Màrius Viadel i Martín, la Fundació URV (FURV) i l'Ajuntament de La Pobla de Mafumet organitzen per al curs acadèmic 2017-2018 la IX edició del Fòrum d'Actualització en Dret Local del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre, que s'inicià el curs 2009-2010.

El Fòrum d'Actualització en Dret Local compta amb el suport de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, de l'Associació Catalana de Municipis (ACM), la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i el Consell de Col·legis de Secretaris, Interventors i Tresorers d'Administració Local (CSITAL).

El programa del Fòrum d'Actualització en Dret Local incorpora la II edició de les Jornades de Medi Ambient i Ens Locals, organitzades pel CEDAT, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

L'objectiu d'aquest programa formatiu és establir un àmbit permanent i continuat d'actualització, perfeccionament, reflexió i debat sobre qüestions d'interès en les diferents matèries que conformen el món de l'administració local destinat primordialment al seu personal; així com altres professionals que s'hi relacionen interessats en la matèria i estudiants de grau i postgrau de la URV i d'altres universitats.

Es tractaran temes d'especial actualitat en el món del dret, la gestió i la hisenda locals, que seran impartits per docents universitaris, secretaris interventors i tresorers habilitats, tècnics d'administració local i altres professionals del món local amb reconegut prestigi.

Destinataris:

• Secretaris, interventors i tresorers d'administració local.
  • Tècnics d'administració general i especial i altre personal al servei d'ajuntaments, consells comarcals, diputacions i d'altres ens locals i de llurs ens instrumentals públics i privats.
  • Professionals en exercici lliure o dependent, relacionats amb el món local.
  • Estudiants de grau i postgrau de la URV, en general, de la Facultat de Ciències Jurídiques, en particular, i d'altres universitats.

Sol·licituds:

Informació i matrícula :