Legislació: Resolució que establece los criterios para disponer de los recursos librados y los requisitos de justificación de los proyectos y actuaciones a cargo del Fondo Estatal para el Empleo y la Sostenibilidad Local 2010

Descripció: Resolución de 11 de marzo de 2010, de la Secretaría de Estado de Cooperación Territorial, por la que se aprueban los criterios para disponer de los recursos librados y los requisitos de justificación de los proyectos de inversión y las actuaciones de interés social financiadas con cargo al Fondo Estatal para el Empleo y la Sostenibilidad Local, creado por Real Decreto-ley 13/2009, de 26 de octubre.

Ates que la disposició addicional setena del Reial decret-llei 13/2009, de 26 d'octubre, estableix l'obligació per als municipis, mancomunitats i agrupacions de municipis, d'obrir un compte corrent diferenciat per a la gestió del Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sostenibilitat Local, el qual únicament s'ha de destinar al finançament i pagament tant dels projectes d'inversió com de les actuacions financiables amb càrrec al fons, aquesta Resolució, per facilitar la gestió del fons, estableix uns criteris perquè els seus beneficiaris disposin dels recursos lliurats en el respectiu compte corrent específica.

Per altra banda a la Resolució de 2 de novembre de 2009, de la Secretaria d'Estat de Cooperació Territorial establia que els  requisits i documentació justificativa de les inversions i actuacions d'interès social finançades amb càrrec al Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sostenibilitat Local es determinaries mitjançant una resolució del Secretari d'Estat de Cooperació Territorial. A tal efecte la present resolució estableix la terminació i la forma de justificaicó dels projectes d'inversió i de les actuacions d'interés social a càrrec del citat fons.

Publicació Oficial: BOE núm. 66, de 17 de març de 2010.

(Podeu trobar el document íntegre a l'arxiu adjunt que apareix a la zona d'informació annexa.)

desembre 15, 2019