Continguts Continguts

Tornar enrere
Vés enrere

Govern electrònic: Glossari de conceptes bàsics sobre administració electrònica (actualitzat)

L'administració electrònica està deixant de ser una ficció (o una entelèquia o una utopia, per a segons qui) per anar esdevenint mica en mica una realitat cada vegada més propera a la nostra activitat com a personal al servei d'una administració pública, orientada a la millora i a la qualitat del seu servei.

Davant dels nous reptes i canvis que s'apropen, és necessari anar-nos familiaritzant amb conceptes, termes, mètodes, etc. que esdevindran el nostre dia a dia ben aviat.

Aquí trobareu un glossari de termes i conceptes bàsics en matèria d'administració electrònica, petites píndoles informatives que ens ajudin a tots a situar-nos i adquirir nous coneixements.

ÍNDEX

1. Marc legal de l'administració electrònica

2. Drets dels ciutadans

3. Principis generals de l'Administració electrònica

4. Signatura electrònica

5. Mitjans d'identificació

6. Segell de temps

7. Seu electrònica

8. Registre electrònic

9. Document electrònic

10. Expedient electrònic

11. Actuació administrativa automatitzada

12. Gestió electrònica

13. Digitalització i compulsa

14. Comunicacions electròniques

15. Notificacions electròniques

16. Arxiu electrònic

17. Interoperabilitat

18. Model català d'administració electrònica

19. Participació ciutadana electrònica

 

(versió 02 - desembre 2011)

 

(A la zona d'informació annexa trobareu el glossari de conceptes bàsics sobre administració electrònica.)